Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

diumenge, 21 d’agost del 2011

OUS FARCITS DE TONYINA I SURIMI

Recordoque a casa dels pares els ous farcits eren tot un clàssic del’estiu, i ara també ho són a casa meva.
Normalmentels faig amb tonyina i maionesa, però aquest cop he afegit surimi(un succedani de cranc).
Aquestplat és un dels preferits del meu fill Pol i quants els va provar vadir que eren els més bons que havia provat mai (no és gens estrany,només té 4 anys!!). Així que jo ja estic contenta.

INGREDIENTS:

6OUS
1llauna de tonyina de 120 g
6bastonets de surimi
Maionesa
Olives
Pebrotvermell

PREPARACIÓ:

Posemun cassó amb aigua i sal fins que arrenqui el bull. Tot seguit hitirem un raig de vinagre i els ous i ho deixem coure 10 minuts. Uncop freds pelem els ous, els tallem per la meitat i en traiem elsrovells que ratllarem per separat i reservarem per decorar.
Enun bol barregem la tonyina amb el surimi tallat ben petit, elsrovells ratllats i la maionesa, en la quantitat que es vulgui, finsque quedi una pasta. Farcim els ous amb la pasta i els decorem ambuna mica de rovell ratllat, un tall d’oliva i el pebrot.

1 comentari:

  1. Hola, acabo de descobrir-te, i me'n vaig a passejar una estoneta per casa teva.

    Aquests ous són exactes als que faig jo, i sempre agraden molt.

    PTNTS
    Dolça

    ResponElimina

AMANIDES (2) APERITIUS (11) ARRÓS (3) CARN (8) entrans (17) GELATS (1) LES RECEPTES DE LA MARE (4) MOUSSE (5) OUS (2) PASTA (3) pasta choux (2) pasta de full (4) PASTÍS (14) PATATES (4) PEIX (9) pica-pica (9) postres (16) PREMI (1) Tapes (2) VERDURES (4) XOCOLATA (6)