Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

divendres, 6 de desembre del 2013

OUS ESTRELLATS



 
Digueu-me, aquí no li agrada aquest plat?

Pot ser, en trobaria algú, però, pocs oi?

Una recepta ben econòmica, senzilla i calòrica!!! tot i que porta més feina del que sembla, però amb un resultat espectacular, això si per fer-la de tant en tant.

Aquest és el plat preferit del meu fill Pol, si el vull, fer conten, li faig ous amb patates. Només per veure-ho com gaudeix ja val la pena. Com que aquest cop no la vaig fer per ell, hi vaig afegir uns quants ingredients de més.

No cal dir que per fer aquests ous tots els ingredients han de ser de primeríssima qualitat, això.

Bé doncs, aquí us deixo la recepta tal com la vaig fer aquest dia, espero que us agradi.

 
 
 
INGREDIENTS:
 
Patates per fregir
Ous
Pernil salat
Pebrot verd
Ceba
 
 
PREPARACIÓ:

 
 
Primer de tot pelarem les patates i les tallarem allargades.
Les posarem a fregir en el meu cas en la fregidora.
 
 
Mentrestant tallem la ceba a juliana i els pebrots en tires,  ho posem a coure. Jo ho vaig fer a la panxa, que era el que tenia en aquell moment. Aquí sí que hem de tenir paciència, la ceba s’ha de coure molt a poc a poc, que es vagui caramel·litzant. Un cop cuit ho reservem.
Tot seguit tallem el pernil (si és ibèric molt millor)  a trossets petits.
 
Ara amem muntant el plat, salem les patates, afegim la ceba, les tires de pebrot i el pernil salat.
 
I per últim els ous ferrats, els posem a sobre i amb l'ajuda d'una cullera els amem trencant, han de quedat repartits per sobre les patates. La gràcia d’aquest plat, és, no coure gaire els ous, els rovell han de quedar líquid i que es pugui repartir bé per totes les patates.
Digueu-me, aquí no li agrada aquest plat?

 
 
 
 
 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

AMANIDES (2) APERITIUS (11) ARRÓS (3) CARN (8) entrans (17) GELATS (1) LES RECEPTES DE LA MARE (4) MOUSSE (5) OUS (2) PASTA (3) pasta choux (2) pasta de full (4) PASTÍS (14) PATATES (4) PEIX (9) pica-pica (9) postres (16) PREMI (1) Tapes (2) VERDURES (4) XOCOLATA (6)