Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dissabte, 11 de maig de 2013

EL MEU PRIMER PREMI


PREMI VERSATILE BLOGGER
 

Ole, ole i ole!!!! Que contenta que estic!!!! M’acaben de donar un PREMI, THE VERSATILE BLOGGER  el bloc la capseta  dels meus tresors. Moltes gràcies Sandra per pensar en mi, no et pots ni imaginar la il·lusió que em fa.

Aquest és un premi simbòlic, però no per això menys important, el seu objectiu es difondre la difusió de blocs i així poder  enfortí la relació entre blocaires.

Aquest premí requereix tres coses:

1. Donar les gràcies

2. Descriure com ets

3. Donar el premi a 15 blocs.

La primera ja l’he fet, la segona ara us en faig cinc cèntims. M’agrada cuina per la família i els amics,  guarnir la taula i pesar-me una setmana pensant que faré per l’entrant, el plat principal i les postres. Sóc una persona positiva i alegra que m’agrada molt riure i pesar-ho bé. Tinc 2 fills fantàstics que són l’alegria de la casa i una parella que li agrada tot el que cuino, que més puc demanar!!!! També tinc defectes però no us vull  avorrir jajaja

Els meus 15 blocs són:
 
 
 
AMANIDES (2) APERITIUS (11) ARRÓS (3) CARN (8) entrans (17) GELATS (1) LES RECEPTES DE LA MARE (4) MOUSSE (5) OUS (2) PASTA (3) pasta choux (2) pasta de full (4) PASTÍS (14) PATATES (4) PEIX (9) pica-pica (9) postres (16) PREMI (1) Tapes (2) VERDURES (4) XOCOLATA (6)