Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dissabte, 11 de maig del 2013

EL MEU PRIMER PREMI


PREMI VERSATILE BLOGGER
 

Ole, ole i ole!!!! Que contenta que estic!!!! M’acaben de donar un PREMI, THE VERSATILE BLOGGER  el bloc la capseta  dels meus tresors. Moltes gràcies Sandra per pensar en mi, no et pots ni imaginar la il·lusió que em fa.

Aquest és un premi simbòlic, però no per això menys important, el seu objectiu es difondre la difusió de blocs i així poder  enfortí la relació entre blocaires.

Aquest premí requereix tres coses:

1. Donar les gràcies

2. Descriure com ets

3. Donar el premi a 15 blocs.

La primera ja l’he fet, la segona ara us en faig cinc cèntims. M’agrada cuina per la família i els amics,  guarnir la taula i pesar-me una setmana pensant que faré per l’entrant, el plat principal i les postres. Sóc una persona positiva i alegra que m’agrada molt riure i pesar-ho bé. Tinc 2 fills fantàstics que són l’alegria de la casa i una parella que li agrada tot el que cuino, que més puc demanar!!!! També tinc defectes però no us vull  avorrir jajaja

Els meus 15 blocs són:
 
 
 

15 comentaris:

  1. Moltes gracies pel reconeixement!!! (m'acabo d'engreixar uns 3 kilos... jejeje)

    Petons!!!

    ResponElimina
  2. Gràcies Dolors, em fa molta il·lusió el premi!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  3. Moltes i moltes felicitats pel premi. M'agrada molt com cuines tot i q no ho he provat. Jejeje. Un dia ens invites. Enhorabona. Continua aixi. A veure si tenim una nova "Ferran Adria" i q visqui de Bescano ja es la hòstia.

    ResponElimina
  4. Dolors, primer de tot, moltes felicitats pel premi!!! I segon, moltes gràcies per pensar en el meu blog,
    Un abraçada

    ResponElimina
  5. Moltes felicitats i moooltes gràcies. A casa passa una mica el mateix, són uns fans de tot el que cuinem, tan la Sílvia com jo tenim la família a la butxaca quan es tracta de menjar. Una abraçada.

    ResponElimina
  6. Gràcies Gemma!! Hem fa molta il·lusió que hagis pensat en el meu blog!!!
    Un pto

    ResponElimina
  7. Gràcies !!!!! Estic super contenta......significa molt per a mí el que hages tingut amb compte el meu blog.

    ResponElimina
  8. Ara sí...gràcies per nomenar-me...No sóc de premis, però t´agraeixo el detall que has tingut amb mi...I per aquí ens veiem.

    ResponElimina
  9. Enhorabona pel premi Dolors!!! i gràcies per pensar en nosaltres!! Un petó!! (Eva i Montse - cuinant entre llibres)

    ResponElimina
  10. Hola Dolors!!

    Enhorabona pel premi!! Per cert, se t'acumula la feina, tens un regalet al meu bloc...

    Petons!

    ResponElimina
  11. moltes Felicitats Dolors....!!!

    ResponElimina
  12. Moltes felicitast Dolors pel premi! Te'l mereixes! Y milions de gràcies per pensar en mi per donar-me el premi! Quina il·lusió venint d'un blog com el teu!!guidor
    Ja tens una seguidora més.

    Molts petonets guapísima!!!

    ResponElimina

AMANIDES (2) APERITIUS (11) ARRÓS (3) CARN (8) entrans (17) GELATS (1) LES RECEPTES DE LA MARE (4) MOUSSE (5) OUS (2) PASTA (3) pasta choux (2) pasta de full (4) PASTÍS (14) PATATES (4) PEIX (9) pica-pica (9) postres (16) PREMI (1) Tapes (2) VERDURES (4) XOCOLATA (6)