Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dimarts, 19 de febrer del 2013

PASTA GRATINADA AMB BRÒQUIL I BOTIFARRRA


Aquesta recepta tant bona, encara que d’entrada no ho pugi semblar, sobretot si no et gaire aficionat el bròquil, es del bloc LA PASTA PER ALS CATALANS. Un bloc impressionant.
Aquest plat, l’he variat una mica però si  voleu fer la recepta original la trobareu aquí
El primer cop que la vaig fer no en donava un duro, pensava qui s’ho menjarà això a casa? Ei i jo la primera! que no se per què no menjava mai bròquil, (ara m’encanta). Dons he de dir que va quedar el plat ben net i ja l’he repetit varies vagades.
Us deixo la recepta tal qual l’he fet jo i espero que la proveu.

INGREDIENTS:
Pasta (en el meu cas caragolines de colors)
Bròquil
Botifarra
Alls
Formatge parmesà i mozzarella

PREPARACIÓ:

Primer de tot bulliu el bròquil tallat a trossos fins que estigui tou. Coleu el bròquil i guardeu l’aigua de la cocció.

Bulliu la pasta amb l’aigua reservada.

En una paella coeu la botifarra trinxada i reserveu. En una cassola sofregiu els alls a làmines un parell de minuts, afegiu el bròquil, el trinxeu amb una forquilla i per últim la botifarra, ho saltegem uns minuts. Fora del foc hi barregeu el parmesà.

Ho afegim tot a la pasta i ho remenem.
Per muntar el plat feu una capa de pasta i al mig poseu-hi la mozzarella, feu una altra capa i acabeu amb pa ratllat i una mica de  mantega per sobra.
Ho poseu al forn fins que estigi gratinat.
Que vagi de gust!
 

3 comentaris:

  1. ep! Té una pinta fantàstica, Dolors! apuntadíssima, sóc una fan del bròquil. Petons

    ResponElimina
  2. Jo també sóc una fan del broquil. Ho provare i ja et diré el què. MSF

    ResponElimina

AMANIDES (2) APERITIUS (11) ARRÓS (3) CARN (8) entrans (17) GELATS (1) LES RECEPTES DE LA MARE (4) MOUSSE (5) OUS (2) PASTA (3) pasta choux (2) pasta de full (4) PASTÍS (14) PATATES (4) PEIX (9) pica-pica (9) postres (16) PREMI (1) Tapes (2) VERDURES (4) XOCOLATA (6)