Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

dilluns, 18 de febrer del 2013

PIRULETES DE FORMATGE


Les piruletes de formatge son l’aperitiu preferits dels meus fill. En aquesta ocasió les vaig fer per un dinar familiar. A mi m’agraden amb una mica de orenga i pebre, els nens no, per tant les vaig variades.

INGREDIENTS:

Formatge ratllat del tipus que més us agradi

Orenga i pebre negre

Pals de fusta

ELABORACIÓ:

Ratlleu els formatges. Poseu una fulla de paper vegetal o un planxa de silicona sobre la safata del forn i aneu fen pilonets de formatge ratllat i li poseu un pal al mig, també poseu fer servi espaguetis.
Ho poseu dins del forn a la posició de grill, 170º. Amb uns poquets minuts ja els tindreu a punt. Recomano que no els hi traieu l’ull de sobra, que no se us cremin.
Un cop fetes les traieu del forn i les deixeu refredar. Amb molt de compte les aneu desenganxant i les presenteu amb una copa o algun estri ben bonic.
En el meu cas un vas alt ple de arròs.

4 comentaris:

  1. Hola! No coneixia el teu blog. M'agraden aquestes piruletes, són tan fàcils! Amb els nens sempre en fem. Petons! Ja tens una nova seguidora.

    ResponElimina
  2. Hola Marina,
    Moltes gràcies, me fa molta il•lusió que te hagi agradat.
    Ara faig un tom per el teu bloc.
    patons

    ResponElimina
  3. Dolors, t'han quedat mol be les piruletes de formatge.

    ResponElimina

AMANIDES (2) APERITIUS (11) ARRÓS (3) CARN (8) entrans (17) GELATS (1) LES RECEPTES DE LA MARE (4) MOUSSE (5) OUS (2) PASTA (3) pasta choux (2) pasta de full (4) PASTÍS (14) PATATES (4) PEIX (9) pica-pica (9) postres (16) PREMI (1) Tapes (2) VERDURES (4) XOCOLATA (6)